Motor, acțiune! Am lansat o nouă campanie de comunicare – Totul până la ultima felie, pentru a anunța procesul de rebranding început în luna aprilie a acestui an.
Întotdeauna când comanzi pizza, există tensiunea ultimei felii. Cine o ia, cine o merită, ce ești dispus să faci pentru ea? Am vrut să vedem ce ar fi oamenii în stare să facă pentru a pune mâna pe ultima felie de pizza de la Jerry’s Pizza. Și ne-am trezit într-un platou de filmare!
Vrei să pui mâna pe ultima felie? Faci o scenă de film romantic în parc.
Sau una de film polițist la birou, cu colegii.
Campania Totul pentru ultima felie a luat naştere din interacţiunile din social media cu fanii noştri. I-am întrebat ce fac când se ajunge la #ultimafelie şi am primit reacţii diferite, dar foarte creative: unii sunt egoişti, alţii foarte dramatici, unii sunt darnici, dar nimeni nu rămâne nepăsător.
În funcție de grup și preferințe, se dezvoltă strategii care mai de care mai amuzante. Am luat cele mai interesante tipologii şi le-am exagerat, prezentându-le ca pe nişte clişee de filme.
Pui chiar de un film horror, cu colega de apartament.
Sau joci într-un film de acțiune cu scârțâit de roți.
Cu peste 22 de ani de activitate în România, numele Jerry’s Pizza a devenit sinonim cu produsele și serviciile de livrare de înaltă calitate, lucru care a poziționat compania ca lider de piață în categorie. Tocmai de aceea aveam nevoie de o imagine nouă, aliniată vremurilor. Consumatorii noștri au evoluat, iar noi trebuie să le arătăm nu doar că ținem pasul cu ei, ci și că știm ce îi motivează. Facem asta printr-un look mai fresh, o comunicare mai dinamică și prietenoasă.
Noua identitate Jerry’s Pizza este o evoluție, nu o schimbare completă. Păstrăm în toate echilibrul dintre experiență și inovație. Și umorul care ne-a consacrat ca personalitate.
#staytuned, urmează lansarea unui produs în ediție limitată, special pentru ultima felie de pizza de la Jerry’s Pizza.